Foxit eSlick Reader grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Foxit eSlick Reader grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

lOiseau 05-06-2011
Geschreven voor: Foxit eSlick Reader grijs

Ik heb vorige week maandag bij de PDA shop de eSlick besteld en kreeg deze de volgende dag keurig in verpakking met leren etui (open klappend) afgeleverd.Tijdelijk voor E 99,- inclusief verzendkosten.
Op de pc had ik reeds ruim 500 boeken gedowdload (via isoHUNT.com) Deze naar de bijgeleverde SD-kaart gekopieerd en alles werkte perfect. De bijgeleverde quickstart manual was ruim voldoende informatief om gelijk aan de slag te gaan.
Er wordt software bijgeleverd om PDF bestanden te maken, maar ik ben nog niet in de gelegenheid geweest om daar gebruik van te maken.
Alleen de readers liep vast toen ik uit het koele vliegtuig warm Afrika instapte. (vermoedelijk door de plotselinge temperatuursverandering) Na een paar uur acclamatiseren de resetknop ingedrukt en hij werkt weer prima. Heb nu twee boeken uit en de accu staat nog op drie kwart vol.
Ik ben zeer tevreden over de reader. Waar voor je geld.

SjaakVerhoog 24-12-2010
Geschreven voor: Foxit eSlick Reader grijs

Super E-reader.. Is geleverd met nieuwe firmware.
Hij kon direct uit de doos Epub bestanden lezen.
PDF en MP3 gaat ook prima.
Veel reader voor weinig geld.

tijhr01 18-12-2010
Geschreven voor: Foxit eSlick Reader grijs

Ik heb epub files geprobeerd te downloaden.
Zij zijn niet zichtbaar in file mode en dus niet "afspeelbaar".
Vreemd is dat de handleiding anders vermeld.
Zichtbaar is voor mij "geen PDF of textfile beschikbaar".

Amby88 28-11-2010
Geschreven voor: Foxit eSlick Reader grijs

Ik heb de ereader dit weekend voor het eerst intensief gebruikt voor het lezen van wetenschappelijke artikelen.

Apparaat werd geleverd met hoesje, maar ik vind het niet makkelijk om het apparaat in en uit het hoesje te krijgen, dus ik heb een andere aangeschaft.

Het lezen van epubs gaat uitstekend. Pagina wisselen gaat snel en de tekst is goed leesbaar. Het lezen van PDFs gaat redelijk met de reflow functie, maar is absoluut niet perfect. Bij sommige bestanden gaat het prima, maar bij anderen blijven letters naar de volgende regel verspringen, en worden woorden aan elkaar geplakt. Bij tabellen, figuren en formules wordt het apparaat traag, dat kan hij niet goed bolwerken. Als de reflow wel goed werkt, is het kleinste lettertype nog vrij groot, waardoor je erg vaak van pagina moet wisselen.

Soms zijn er vastlopers (ondanks de nieuwe firmware). Het gebeurt niet heel vaak, en nooit midden in m'n artikel. Maar als het gebeurt, heb ik geen idee wat de beste strategie is om het ding weer aan de praat te krijgen, de aan/uit knop reageert soms niet.

Al met al geen slechte aankoop, maar PDFs blijven helaas lastige bestanden voor ereaders.

Partagas 05-11-2010
Geschreven voor: Foxit eSlick Reader grijs

Echt een no-nonsense apparaat! Werkt snel en de accu gaat echt eeuwen mee (speel uiteraard er geen MP3 mee af). Het scherm is in de buitenlucht stukken beter af te lezen dan de duurdere Sony! Heb hem mee gehad naar Aruba en ook in de felle zon was alles goed te lezen. Veel leesplezier voor een zachte prijs!

Jaberwokie 09-10-2010
Geschreven voor: Foxit eSlick Reader grijs

Geweldig apparaat, een paar dagen geleden gekocht via totalereaders voor maar €119, en voor die prijs wordt hij ook nog thuis bezorgt. Ik heb de laatste firmware geïnstalleerd, wat zonder enig probleem ging. Als je een eenvoudige ereader wild, die epub kan lezen, en verder geen behoefte hebt aan wifi of een touchscreen is dit een goede keus. Hij is mij geleverd met een 2gig Sd kaartje en opberg hoes. Dit toestel kan ook nog mp3 afspelen, dit heb niet geprobeerd.

paulwante 22-09-2010
Geschreven voor: Foxit eSlick Reader grijs

De reader net gekregen, dus kan nog niet veel over de degelijkheid zeggen. De reader wordt helaas niet met een beschermhoes geleverd en zonder Europeese oplader, wel eentje geschikt voor Amerika. Dat is niet echt een probleem want elke mini usb lader is geschikt (kan je echt overal goedkoop kopen) en een beschermhoes kan je als pakket er ook voordelig bij kopen. Ik heb ook al een Hanvon 516 in mijn bezit, maar wegens het loslaten van de glimmende folie van rand gekeken naar een andere (ja ben lastig). De reader is snel opgestart en was bij mij al voorzien van de nieuwste software wat inhoudt dat je ook gewoon epub bestanden kan lezen en dat hij nog sneller laad. Dat is inderdaad waar !,hij slaat erg snel om en is makkelijk te bedienen. Tevens zijn de letters dikker gedrukt, dus handiger te lezen in minder licht, beter dan de Hanvon. Dus nog geen spijt gehad van deze iets groter reader (Hanvon 5 inch en de Foxit 6...)